20 Ağustos 2009 Perşembe

Greens Hipermarket ve Küflü Tavuk Göğsü

Şimdi bizim burada bir Greens var... Malumunuz süpermarket çakması bir hipermarket kendisi... Şirketteki arkadaşlar az evvel bu güzide marketimizden tatlı almışlar, böyle hazır tatlı... Mudurnu markalı...
Ayıptır söylemesi tavuk göğsü denen şahane ile aramda özel bir ilişki mevzu bahis. Tatlılara tapılacak olaydı ben buna tapardım muhtemelen. Heyecanlandım, sevindim... Kaşık aldım mutfaktan, hevesle tatlının kapağını açarken...
Küflenmiş ki tatlı! Bildiğiniz yeşil yeşil küfler var tavuk göğsünün üzerinde. Son kullanma tarihi bugün, üretim tarihi meçhul.
Nasip olmadı bize sürpriz tavuk göğsü, akabinde bunu Ice Tea Şeftali ile değiştirin dedim. Ne yazık ki Nestea Limon geldi, mücadeleden vazgeçtim. Çay var mutfakta mis...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder